Friday 1 January 2016

馬來西亞熱浪島(Redang)之旅﹣住宿飲食篇

講一講住宿啦
先講下機場酒店
TuneHotels.com
吉隆坡Klia2機場係2014年5月新開嘅
專係畀廉航用嘅機場嚟㗎
兩者都好新                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            


lobby好設計時尚


乾淨企理
呢間係平價酒店
但係好ok呀!

我無咩點影房(係得呢張)
電視、雙人床、浴室(企缸嚟㗎)
基本施都齊
轉機嘅話嚟呢到休息下都唔錯
我妹book嘅,佢話為起港幣四百幾蚊一晚
距離機場又近,又唔貴
確實係唔錯嘅選擇


酒店樓下有間7仔
入到島就無乜野買㗎啦
所以要買”口立濕“就趁而家啦!



又講下我地呢間Redang Kalong Resort
photo from http://www.tripadvisor.com/

呢間係成個熱浪島最抵嘅resort
(根據travel advisor 嘅網頁,佢地係熱浪島13間resort內排第一㗎)
私人海灘,私隱度高


呢到嘅酒店大多數都係以人頭計算去收費嘅
點解呢?
因為佢地係包食宿同浮潛!

photo from http://www.tripadvisor.com/

我地呢間一日包四餐(早、午、下午茶、晚餐)
全部都係自助餐嚟㗎
每日兩次浮潛㗎
通常都係三日兩夜咁計,每加一晚,另作收費
有分海景同園景房
浮潛同潛水package
潛水嘅話,可以喺嗰到上堂,考埋潛水牌㗎
以下呢條link就係佢地嘅收費表
愈早book愈平㗎
想睇最新收費
都係去佢地上面個網址為準
而家馬紙跌咗...仲抵去呢!

以下呢個係呢到時間表
你可能會覺得...
攪錯呀,放假都要咁早起身?
但係當你係到住時,就自自然然會跟到佢呢個時間表㗎啦!
我地喺到住時,未夠7點就日出
啲女可以係未日出已經起咗身,出去太陽椅到等日出!
食個早餐(7.30-8.30),就換泳衣準備去浮潛(3.15-11.30)
潛完返嚟洗下身又夠鐘食晏啦
食完飯落咗格又準備再去浮潛(14.15-16.30)
返嚟啱啱好有下午茶食(16.30-17.30)
啲小朋友喺海灘玩陣,玩下吊床呀咁
又夠鐘食晚餐啦!(19.30-20.30)
生活好有規律
全日做咗咁多運動
夜晚一定好好瞓呢~
當然,你可以唔洗次次都去浮潛嘅
你鍾意嘅話,唔去浮潛都得
喺樹下睇下書、沙灘到hea下都好舒服㗎


海景房
距離海灘幾係幾步咋

嚟個全景view


海景房





幾relax!


我地有晚仲攞埋啲被喺星空下瞓覺呢~
呢個係有私人海灘嘅好處
無閒雜人等周圍走


房外有兩椅同埋掠衫架
你見到好多人都會喺房外掠衫㗎
因為我地每日都差唔多出兩次海
成日都要洗泳衣(最少要帶兩套泳衣,兩條毛巾呀)
放出嚟掠,好快乾~






房外有幾張吊床
幾個細路好鍾意喺到集會呢





喺房行出幾步就係海灘
呢個灘無咩浪
對出100米水深都只到心口
可以喺到浮潛
又可以放心畀小朋友玩




海景房內望出去
對住個海~

房內就係咁㗎啦

photo from http://www.tripadvisor.com/


喺房外嘅椅休息下~望下個海


resort嘅私人小碼頭



白色椅嗰到畀人坐下,relax下
後面係潛水中心
浮潛用具喺嗰到借
潛水衣、氧氣筒都喺嗰到放
上堂都係喺嗰到上㗎


夜晚嘅潛水中心



我地嘅canteen
接待處都喺呢到
有少少紀念品,防晒嗰啲賣
最重要嘅...係有雪糕賣:-)

我地一日餐都會喺到食㗎


有時會見到有松鼠走嚟走去㗎


飯堂對正個海~




Resort包一日4餐
即係嚟到無咩機會洗錢㗎!
包食包住包玩(浮潛)
講下有咩食啦!

呢到所有餐都係馬來式自助餐嘅

早餐有呢啲
當然仲有麵包啦
茶水,橙汁無限供應
有汽飲品同埋酒嘅就要另外購買啦



午餐


親親自然
喺海邊食飯好正呀



有時可以同朋友仔一齊食飯~


平時野食就係咁放出嚟㗎啦



每日兩次早午兩次浮潛
第二次浮潛完返嚟沖個涼,就夠鐘食下午茶啦!
有啲馬拉式嘅甜品


有時我地就會買雪糕畀佢地食啦~


晚餐係燒烤自助餐


photo from http://www.tripadvisor.com/

要讚下呢到嘅員工
好多員工都識講廣東話
好親切呢~
Iris 係receptionist
Tim係揸船同帶我地浮潛嘅,佢仲負責resort好多大大少少嘅事務(打雜lol)
好難得去呢啲地方可以同員工都打成一片~
臨走時梗係要影返張相啦!



有機會坐喺駕駛室~


Iris 同Tim都係我妹之前嚟識落嘅朋友
我妹仲帶咗印章嚟同Iris 夜晚一齊挑呢~


島另一邊嘅resort...
喺我地嗰邊行20分鐘,經過森林先會到
島嘅另一邊主要有兩個海灘
其中一個係拍夏日麽麽茶嘅灘
水清沙幼真係好靚!!!
但就好大浪,唔可以浮潛
要浮潛嘅,就要跟自家酒店嘅船出海
一出船就係20﹣30人
(而我地只係10人左右,呢樣我又覺得我地嗰邊好啲)



呢邊啲resort靚啲
有十幾間resort
人會比較多同雜
而且大多會係園景房,海景房相對少
商業化啲
但係如果你喜愛夜生活
呢到夜晚有啲地方有live music,有飲野嘅地方



呢到嘅resort都有啲餐廳係公開畀其他客人嘅
我地其中一日就無喺自己酒店食晏,走咗過嚟呢邊食飯啦
(洗錢機會~)


拍麽麽呢間inn被搬咗去海灘嘅側邊
而家變咗禮品店啦~


下篇再講下有咩玩啦~~~


some photos are from http://www.tripadvisor.com/





No comments:

Post a Comment